Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Play Eros szerelmi társasjáték Kacagóval

2015.10.19. 23:47 pison

Ültünk otthon Petigecivel,meg Kacagó Görénnyel a faházban, nem piáztunk már hetek óta. Mondom ma már csinálni kell valami banzájt, de nem volt pénzünk, apám nem volt otthon, fizetés meg csak jövő héten lesz. Mondom Petigeci, hívjuk fel apádat,vagy az Aranka nénit, hátha van egy kis pénze kölcsön,amit majd nem adunk meg:))))) Felhívtuk, mondta ad egy ötezrest, csak el kell menni érte tatabányára. Mondom akkor benézünk az Ágiék, ha szerencsénk van még pina is lesz:))))Előrementünk, mondom a nővéremnek,adj már kölcsön el kell utaznunk tatabányára. Adott egy ötezrest, elindultunk, Petigeci meg azon gondolkodott egész úton, hogy minek megyünk, ha adott pénzt a nővérem, ezt is el tudjuk inni. Mondom neki,ezt vissza is kell adni, meg két ötezresünk lesz, többet tudunk szűrni belőle. Aztán végül lógtunk a vonaton,megint a wcben utaztunk, ezzel is megtakarítottunk egy kis szűrnivalóra:))) Odaértünk a lakótelepre,nem is voltak otthon Petigeci anyjáék, mondom, menjünk be már ha itt vagyunk, volt kulcs a Petigecinél, bementünk. Mondom ameddig várjuk őket, Kacit küldjük le egy kis piáért,mert megszomjaztunk:)))) Aztán eszembe jutott, hogy úgyis alkoholisták,biztos van itthon valami nekik:))) Petigeci, hol tartják a piát? Mire kimondtam már ott állt 2 üveg martinivel a konyhában:))) Elkedztünk piázni, Kacit meg kiküldük a lépcsőházba percenként,hogy nézze nem e jönnek:)))) Mondom ne várjunk itt,menjünk az Ágiékhoz,majd visszaküldjük a Kacit a pénzért:)))) Azt mondja Petigeci,nem kell, és elővett egy köteg ezrest, lehetett vagy 20 ezer forint:))))) Mondom neki,adod ide,ez honnan van?:))))) Azt mondja,anyám dugi pénze:))) Mondom akkor futás:))) Gondoltam akkor lopok én is már valamit, eltettem a martiniket,ami maradt,meg találtam a polcon egy társasjátékot,valami play eros szex játékot. Megyünk ki, mondom ne zárd vissza az ajtót,akkor tudják hogy mi voltunk,mert neked van kulcsod. Azt mondja szereljük ki a zárat,hogy betörésnek nézzen ki:)))) Hozza ki a szerszámosládát, elkezdi csavarozni:))) Mondom jön valaki a lépcsőházban fel! Futottunk feljebb egy emelettel, gyorsan be a liftbe, és mentünk le. Rohantnunk át a telepen, Petigeci,mondom hol a szerszámos? azt mondja bent hagytam a liftben:))))) Odaértünk Ágihoz, nem nagyon örült nekünk,ameddig meg nem látta a piát nálunk, meg a pénzt:))) Kaci már ment is a boltba utánpótlásért:)))) Mondom Petigeci,add ide az ötezrest amivel lógunk a nővéremnek,oda is adta:))) Iszogatunk nagyban, telefonál az aranka, hogy nem jártunk ott? :))) Mondja Petigeci, nem,még környén vagyunk nem megyünk mégsem:)))) Üvöltött az anyja a telefonba,hogy a rohadt apád elvitte a pénzemet,az ajtót meg nyitva hagyta úgy be van baszva biztos,a kurva anyját:))))) Úgy nevettünk, nem bírtunk piázni. Mondom próbáljuk már ki ezt a társasjátékot,azt mondja Petigeci,ahoz kellenek nők is,de csak egy van. Mondom akkor az az enyém,ti meg odaképzeltek valakit. :)))) Ági nem akart belemenni,mert kevesett ivott még biztos. Szűrtünk egyet elkezdtünk játszani. Lép a petigeci, húzni kellett valamilyen szerencsekártyát. Azt mondja,nyalogassam a partnerem mellét az van rajta:))))) Mondom Petigeci, ehez tényleg kellenek nők. így játszottunk egy kört, nevettünk végig. Be is rúgtunk már közben. Dobott a Kaci, neki is kellett kártyát húzni, mondom mi van rajta? azt mondja, HÜ HÜ HÜ HÜ:)))) Eszembe jutott,hogy nem is tud olvasni lehet a gyogyós iskolában nem tanulták. Felolvastam, mi volt a legjobb és a legrosszabb kalandod?:)))) Azt mondja,a legjobb, amikor a Nikivel (fasztalicska) HÜ HÜ HÜ :)))))) És a legrosszabb? Súgta a fülembe,Aranka néni szopogatta:))))) Mondom ne szégyelld,ez csak játék:))) Azt mondja hangosabban, HÜ HÜ HÜ az aranka néni szopogatta:))))) Petigeci felugrott, akkorát lebaszott neki, hogy ráesett az asztalra, felborult az egész minden, Kaci meg feküdt a földön, a fejébe voltak ragadva a bábúk:)))))) Hú,úgy nevettem be kellett guggolnom a sarokba,és fogtam a fejem,a szemeimet fogtam be,hogy ne is lássam, mert mondom én itt meghalok,a nevetéstől ha meg lehet halni. Folyt a könnyem, tényleg rosszul voltam úgy röhögtem még órák múlva is. Az Ágika meg sikított,ez az én lakásom,mit műveltek:))))) Kaci meg bömbölt,az Ági ugrott közéjük nehogy megfojtogassa a Petigeci:)))) Kibékítettem őket végül, de ki kellett állni a teraszra, mert úgy nevettem,hogy bent kevés volt a levegő. Aztán piáztunk tovább, de a játékot nem folytattuk inkább:))) Hajnalig piáztunk,mondom aludjunk egyet és folytatjuk. Mondom én ágival alszom,tietek a kisszoba:))) Azt mondja Ági,nem jó ötlet hogy egy szobába aludjanak. Végül az lett négyen aludtunk egy ágyba, de ezek egész reggelig veszekedtek,meg ütötte a Petigeci a Kacagót:)))) Délbe keltünk fel, és folytattunk a szűrést.

Szólj hozzá!

Címkék: történet sex vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr807991765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása