Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Házibuli Fasztalicskával

2015.10.03. 23:52 pison

Hétvégén nem tudtunk mit kitalálni,úgyhogy szóltam Petigecinek, hogy találjunk ki valamit. Mondom csinálunk egy házibulit,az apjáék úgyis elutaztak három napra baszni,megigértem neki,hogy nem törjük össze a lakást:)))) Nem ment bele így hát nálunk kellett, apám éjszakás volt szombaton, nappal meg öreganyámnál dolgozott a tetőn. Na mondom hidd el jó lesz,Kriszta nővéremmel beszélünk,hogy menjen el itthonról,vagy maradjon,de buli lesz. Öcskös az örült neki,ihat meg szívhat ingyen és nem szól rá senki. Hívtam is Petigecit, meg felhívtunk mindenkit aki kell oda. Nikoletta fasztalicska,csumeg,kokszi,mondom már csak a kacagó görény hiányzik:))))) Már reggel bemelegítettünk,Petigeci már részeg volt mire odaértek a fasztaligával,hallottam hogy a Nikoletta ordít végig,mi van peti nehéz a fejed??:)))) Na mondom ezt se te fogod ma megbaszni:))))) Bejöttek,ittunk egyet még,mondom Peigeci,te tudsz főzni,csináld meg a pörköltet,addig mi a talligával elmegyünk szűrnivalót venni,mert te már járni nem tudsz:)))) El is indultunk, jött velünk Kriszta is jött valami ismerőse,a vonathoz kiment elé. Már akkor tudtam,hogy nagy hiba volt petigecit egyedül hagyni a lakásban:)))) Mentünk,mentünk gyalogoltunk,mondom Niki menjünk be egy melegítőre,hideg van :)))) Beültünk inni egyet,mondom igyunk még egyet desszertnek:))) Azt mondja taliga : mi lenne ha én lennék a desszert?:)))) Na mondom ez se változott,ugyanúgy szereti a faszt :))))) Mondom majd este visszatérünk erre,ha nem lesz más,mert a tűzoltásra moslék is jó:)))))) Megvettük ami kell, ittunk egy sört, aztán mondja Nikoletta, menjünk be hozzájuk együk meg a desszertet:))) Mondom menjünk haza, meg a petigecivel vagy, ezt nem lehet. Azt mondja,egy félreszopás belefér nála:))) Mondom az nálam is:))))) Bementünk,lepipázott az ajtóban már kapaszkodtam a fogasba kétkézzel:))) Lezuhanyoztunk,ott is lepippantott,mondom mostmár tényleg induljunk:)))) És odaértünk. Látom a kapuból jön ki a füst az ablakon, a szomszéd Pitsa bácsi meg áll a kerítésnél, és kiabál, Simonné , Simonné :)))))) Mondom nincs itthon,azt mondja égve maradt valami:))) Bementünk, olyanb füst volt a lakásba, hogy nem lehetett látni, szó szerint semmit:)))) Szaladtam az ablakokat kinyitni,hogy lássunk valamit,meg kapjak levegőt,mert azt is alig lehetett kapni. Olyan volt mint mikor magunkra gyújtottuk a faházat amibe recskáztunk :))))) Látom a konyhából jön a füst, beszaladtam,hát a pörkölt ott égett,szénfekete volt az egész meg izzott a lábas:)))) Fogtam egy rongyot,kibasztam az udvarra lábassal együtt mindent,majd kinyitottam a többi ablakot:))) Petigeci meg ott aludt anyámék szobájában, mondom mit csináltál te álat, azt mondja, ledőltem aludni egyet, monja mire felkelek kész lesz,mi ez a szag?:)))) Mondom ott van az udavron kibasztam a lábossal együtt egyed meg!:)))) Gyorsan kihúztam a spejzba,megnézni maradt-e kaja, volt még, ezért nekiálltam egy új adagnak,közben meg a taligán kacarásztam magamban,hogy pippantott a fürdőbe:)))) Megérkeztek közben a koksziék,meg lassan a többi ember. Nekiálltunk szűrni,meg zenélni:)))) Kriszta is hívott valami barátnőjét de az se volt szebb a fasztalicskánal:))) Ment már a banzáj,Petigeci is rátöltött, Kriszta is berúgott,meg a csaj is. Úgy éjfél lehetett , mentem ki húgyozni,hallom üvölt valaki, vegyétek halkabbra a zenét!!! Megyek ki, a szomszéd pista bá állt a kerítésnél az üvöltött fejszével a kezében, vegyétek halkabbra mert átmegyek és szétvágom:))) Kokszi meg akkor állt fel a bokorból,ott feküdt a sövénybe , azt mondja HOZD KI SIMONKA AZT A SZENNYLÁDÁT ÉS ADJ RÁ MÉG ENERGIÁT:))))) Erre Pista bá bement,mi meg kint maradtunk :)) Folytatódott a buli,eltelt egy óra, megáll egy rendőrautó a ház előtt. Na mondom Petigeci megyünk tatabányára megint a fogdára:)) De normálisak voltak,azt mondták,srácok vegyétek halkabbra kicsit. Elmentek,még hangosabbra vettük:))))) Bepiáztam én is,na mondom a kurva anyját fog ez ugatni:)))) Kimentünk hárman,Fasztalicska,Petigeci meg én. Fogtam a sörösüveget,tyűűűű már repült is a tetőnek:))) Mindenki dobálta át amit ért:)))) Fogta a Petigeci azt mondja figyeld Simonka:))) Megfogta a sörösrekeszt ami tele volt , de fele üres üveg volt,meg egy csomó tele ügev is:))) Pörgött vele,át akarta dobni, de elengedte mert elesett,aztán én még el tudtam hajolni,de ahogy a Nikiletta fasztalicska elhajolt volna,úgy fejbebaszta vele,hogy dőlt az orrából a vér:)))))) Még idegesebb lett, ordított a kurva anyád te skizofrém állat:)))) Azt mondja miért nem a váltókat kezeled:)))) (vasutas volt a pistabá) :)))) És dobálta át az üvegeket,átbaszta a rekeszt is,virágcserepeket amit ért:)))) Én úgy nevettem fogtam a hasam és elfeküdtem a földön:)))) Aztán bementünk piázni tovább,nehogy megint kihívják a rendőröket:) Hajnali öt körül meg hazaküldünk mindenkit:))) Állítólag a fasztalicskának meg megrepedtek a fogai a rekesztől ahogy fejbe baszta a Petigeci vele:))))))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: szex sex vicces wc sasvári sasó geci szityus sasvári alexandra nikolett sasó.sasó geci

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr897887784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása