Hirdetés

Hirdetés

Bejegyzések

Reklám

Szex linkek, ingyenes szex oldalak

Pincebuli

2015.10.13. 19:31 pison

Keltett reggel apám, hogy ki kéne menni megnézni a pincét,mert nagy volt a hó,meg a szél, nem szakadt be a tető. Azt mondja,fiam,ha kimentek már,akkor ki is kellene ganajozni, Sándor napot ott fogjuk tartani, anyád ne hőbörögjön itthon. Megittam egy boros teát, áthívtam Petigecit, mondom kimegyünk hárman,Kirsztával, eliszogatunk kint, nálam a kulcs, tudunk bort lopni :))) Két óra múlva át is jött,kicsit beszédültem addigra,mert megittam még vagy 4 boros teát:)))) Kimentünk a pincébe, fél órát toltuk a havat,még be tudtunk menni. Le is mentem egyből borért, hoztam fel egy liter fehéret,meg egy liter vöröset. Kidobáltuk a szemetet,felgyújtottuk az egészet :))) Iszogattunk,kisepertük a pincét, rendet tettünk, több dolgunk nem is volt már:))) Azt mondja Petigeci,felmennek a felső szintre a Krisztával egy kicsit:))) Vette elő a hordozható dvd-t meg a szexfilmjeit,mondom Petigeci ne gecizz már,mit csináljak egyedül addig:))) Azt mondja igyál,majd fojtatjuk, de viszek fel én is egy kis bort. Felmentek,mondom mit csináljak,iszogatok addig. Nézegettem a telefonját közben,hopp megláttam az Adams family fasztalicska számát:))) Vettem is elő a telefonom,írtam neki egy üzit, hogy mi van veled:))) Írt is vissza egyből, hogy már akart írni ő is,hogy mi van velem. Na mondom,itt baszás lesz:)))) Kimentem,felhívtam, feljön-e a pinyóba szűrni. Tudta hol van,mert még régen a Petigeci nője volt,akkoriban jártunk fel ide sokat, egyszer az öcskös meg is szoptatta a búzatáblában ameddig a Petigecit elküldük boltba, majdnem le is buktak,mert négykézláb másztak ki a búzából pont mikor jött vissza,de azt mondta hányni voltak:)))) Mikor említettem neki,hogy itt a Petigeci,nem nagyon akart jönni,de szerintem rég baszták már meg, úgyhogy csak eljött:)))) Úgy örültem,mondom nem számít hogy néz ki, jól berúgunk,akkor már jó lesz:)) Oda is ért, fél év alatt mióta nem láttuk még csúnyább lett. Lejöttek közben Petigeciék, azt mondja ez mit keres itt ez a kotonszökevény,már emelte rá a kezét,hogy ütné egyből:)))) Mondom Petigeci,mi megyünk fel most egy kicsit:))) Vittem fel én is piát,elindítottam a filmet én is,hogy szóljon valami, Bár ne tettem volna:))) Valami öregasszony ment az erdőbe fát szedni,aztán elkezdték baszni :))))) Majdnem el is ment a kedvem az egésztől:)))) Elkezdtük a témázgatást a fasztalicskával, de már úgy szét volt kúrva, két ujjamat is be kellett tenni mellé,hogy érezzek valamit:)))) Egyszer csak ordít a Petigeci lentről,Simonka telefon,apád keres. Ideges lettem,már majdnem elmentem pont. Mondom a talligának, addig foglald le magad ezt fel kell venni ki ne jöjjön apám. Leszaladtam, mondta jön ki majd később hogy állunk. Megyek vissza,mondom gyorsan befejezem a dolgom,felmentem, ez meg valami borosüveget talált azt dugta fel magának,csak úgy pattogott rajta:)))) Gyorsan befejeztük a dolgokat, mondom pihenjél egy fél órát,aztán menni kell,mert jön apám. Lementem addig iszogattunk tovább, eltelt 1 óra,fasztaliga sehol. Felmentem,hát az Adams Family fasztalicsa megitta az összes piát amit felvittem,és úgy ki volt dőlve nem bírt lábra állni, összehányva minden. Mondom gyere Petigeci, vigyük le, kibasszuk a hóra ott kijózanodik:))) Felemeltük ketten,visszük le a lépcsőn,a Petigeci meg belépett a két lépcső gerenda közé, bebicskázott a lába,térdre esett, beszakadt az egész feljáró,akkorát estünk egyből észhez tért a fasztalicska:)))) Szerencsém volt,mert rájuk estem,de a Petigeci volt legalul:))) Kriszta fogta a fejét,Petigeci alig bírt felállni, mondom jól vagy??? Azt mondja semmi bajom,de a fájdalom rá volt írva a fejére:)))))) Megfogta olyat belerúgott a fasztalicskába, hogy még nekünk is fájt:)))) Akarta rugdosni tovább a földön,de mondom hagyd már a gecibe Petigeci,vigyük el innen:))) Kivittük két sarokkal odébb,beültettük egy fal tövébe aztán visszamentünk,akkor már fogta az oldalát a Petigeci:))) Kijött apám,meglátta a lépcsőt, mondtuk, hogy leszakadt,azt mondja,akart szólni, hogy azon már ne nagyon mászkáljunk:)))) Iszogattunk még miután elment apám haza:))) Később már nagyon rosszul volt a Petigeci. Másnap elment orvoshoz,három bordája megrepedt,meg szétzúzódott a csuklója ahogy a fasztalicska ráesett:)))

Szólj hozzá!

Címkék: történet vicces wc petigeci sasvári alexandra nikolett

A bejegyzés trackback címe:

https://pison.blog.hu/api/trackback/id/tr677965774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása